Vlastníte kamennou prodejnu se zdravou výživou a snažíte se tímto způsobem přispět k lepší informovanosti v současné populaci, co se týče zdravějšího jídelníčku? Tuto záslužnou činnost byste mohli vylepšit o propagaci prospěšnosti určitých potravin například formou potisku nákupních tašek. Jak by to mohlo kupříkladu probíhat?
Textilní tašky – pořídíte potřebné množství textilních nákupních tašek a budete je rozdávat některým zákazníkům, například k většímu nákupu. Mohla by to být třeba nákupní taška Handy z lehké bavlny, s gramáží 90g/m2. Zajímat by vás mohlo i to, že výrobce tašek vlastní certifikát OEKO-TEX STANDARD 100, což znamená, že se při výrobním procesu využívají jen zdravotně nezávadné materiály.
Barva tašek – textilní tašky jsou velmi pěkné a mohou se stát i vhodným oděvním doplňkem, například fialová taška přehozená přes rameno by mohla pěkně zdobit bílé dámské tričko. Zalíbit by se mohla i taška modré barvy, bílá nebo červená.
Potisk tašek – textilní nákupní tašky lze opatřit potiskem. Je to poměrně velká plocha k potisku a potisk by mohl oslovit vaše firemní zákazníky například se zajímavými recepty a s propagací potravin a potravinářských výrobků, které mohou být pro některé zákazníky dosud neznámé.
Praktičnost – textilní reklamní taška ze stoprocentní bavlny je příjemná na dotek a lze ji složit do malého balíčku, který se vejde do kabelky, kufříku, batůžku nebo tašky přes rameno. Můžete tak mít stále při sobě vhodné zavazadlo pro uložení nákupu. Představte si, že si vykračujete po městě a najednou si vzpomenete, že jste zapomněli koupit chleba, přičemž doma nemáte žádné pečivo. Zaskočíte tedy do místního pekařství a odtud si odnesete dva chleby a dvacet celozrnných dalamánků, které pohodlně uložíte do červené nákupní tašky přes rameno. Doma pak tašku vyprášíte od mouky a uložíte zpět do vaší dámské kabelky.